ترفندها و راه حل های مفید برای حل مشکلات کاربران ویندوز، اینترنت و ... و هزاران مطالب مفید و کاربردی

هدف از ایجاد این وبلاگ انتشار مطالبی است که به کاربران کامپیوتر، نرم افزارها، اینترنت و ... در رفع مشکلات و ایرادات کمک شایانی مینماید.

ترفندها و راه حل های مفید برای حل مشکلات کاربران ویندوز، اینترنت و ... و هزاران مطالب مفید و کاربردی

هدف از ایجاد این وبلاگ انتشار مطالبی است که به کاربران کامپیوتر، نرم افزارها، اینترنت و ... در رفع مشکلات و ایرادات کمک شایانی مینماید.

رفع ایراد نمایش زیرنویس در نرم افزار KMPlayer

شاید برای شما خیلی پیش اومده که نرم افزار KMPlayer تون فونت زیرنویس های فارسی رو بدرستی نشون نده.

نگران نباشید تنها با تنظیمات بسیار ساده میتوانید از تماشای فیلم هاتون با زیرنویس های فارسی لذت ببرید.

 

ادامه مطلب ...

معرفی

با سلام خدمت دوستان و بازدیدکنندگان عزیز.

اول از همه متشکرم که وبلاگ من رو جهت بازدید انتخاب کردید و امیدوارم لحظات خوشی را در حال سپری کردن باشید

من فارغ التحصیل مهندسی مواد گرایش متالورژی صنعتی در مقطع کارشناسی هستم.

بیش از 14سال یش، زمانی که کامپیوتر به میزان محدودی در دسترس عموم بود و تنها سیستم عامل موجود که کامپیوترها با آن راه اندازی میشدند، DOS  یا به اصطلاح سیستم عامل دیسک بود، من کار با کامپیوتر که را با لبتابی کوچک آغاز کردم.

آن زمان تمام کامپیوترها با استفاده از فلاپی دیسک که امروزه منقرض شده اند، راه اندازی می شدند.

علاقه وافر من به کامپیوتر از اون زمان شروع شد و اوقات زیادی رو صرف کار با کامپیوتر میکردم. طوری که نه تنها زبان انگلیسیم پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده بود، بلکه هم به نرم افزارهای مختلف تسلط کامل پیدا کردم و هم در اکثر زبان های برنامه نویسی حرفی برای گفتن پیدا کردم.

میخوام با ایجاد این وبلاگ، تمام تجربیاتم رو در اختیار شما دوستان عزیز قرار بدم و صدالبته من کوچیک تمام هم میهنانم هستم و خودم رو از هیچ کسی بالاتر نمیدونم و خیلی دوست دارم تا شما عزیزان با استفاده ازنظرات سازنده تون به من در ارتقای سطح دانش کامپیوتر، رفع ایرادات کاربران عزیز در استفاده از نرم افزارها و اینترنت و ... میباشد.

امیدوارم مطالب این وبلاگ به دردتون بخوره.

با تشکر. مسعود.